miercuri, 4 noiembrie 2015

To do list



Mașina

Mama

Bere

Andra

        Pe locuri, fii gata, stop!

        Când eram mică și durdulie, prostuță și dornică de iubire(unele lucruri nu se schimbă niciodată), am participat la un concurs de alergat, dracu` știe de ce. Poanta e că nici nu s-a dat bine startul, iar eu am căzut. Era frig, ploua, iar doamna învățătoare numai pentru mine nu avea ochi. Cu genunchii juliți și însângerați, m-am străduit să nu plâng.
Au urmat alte căzături și alte eșecuri demne de milă, de râs și de plâns în același timp. Singura diferență- locul însângerat...
cu cât înaintezi în vârstă, urcă de la genunchi la șolduri, la coate...
Mă gândesc că  n-am fost făcută pentru locul întâi. Întotdeauna pe locul doi, trei, o sută, mereu după o mașină,  după o mamă care gătește mai bine... 


     

      Dar în dragoste? Cine își dorește să fie pe locul al doilea, să împartă tandrețea și privirile, atenția, cuvintele, fărâma asta de minunat, să fie un număr oarecare pe lista de activități?
Pentru că cedez locul meu.
Vreau să fiu prima, ultima și tot ce e între ele.
 



4 comentarii:

  1. Pai esti sau vei fi pe nr. 1 in dragoste. Trebuie doar sa gasesti concursul de imprejurari favorit sau sa te lasi gasita de el!

    RăspundețiȘtergere
  2. Priveste mai atent. Un el va rasari dupa colt, doar sa vrei...
    Nu, nu si NU ! Nu traversa, ramai pe acelasi trotuar si lasa'l pe sarmanul idiot sa creada ca e meritul lui. Lasa'l sa creada ca el te'a ales, ca te'a cucerit. Ok. Nici unul nu te merita, dar poate e unul pe care'l meriti tu...

    RăspundețiȘtergere
  3. ”Sorii” mei se cam lasă ascunși după nori

    RăspundețiȘtergere